بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای فتح الله زاده بیش از این جباری را بازیکنی کوجک جلوه ندهید!

http://axgig.com/images/52881117706508951913.jpghttp://axgig.com/images/13913752026650099556.jpg

آقای فتح الله زاده بیشتر از این نه زحمات خودتان و نه کادرفنی و بازیکنان را لوث نکنید!
چرا این همه سعی در کوچک جلوه دادن بازیکنی بزرگ چون جباری دارید!مگر لیست بازیکنان دعوت شده توسط کروش را ندیده اید!بازیکنی که کلی حاشیه داشته و از هفته پنجم لیگ با هیچ تیمی تمرین نکرده،را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است!
مگر در طی ده سال اخیر چند بار در لیگ قهرمانان حضور پیدا کرده بودیم!مگر چند بار جنس استقلال مثل این فصل جور بوده و چنین تیمی را داشته بودیم!مگر در چند دوره از لیگ قهرمانان توانسته بودیم همچون این فصل از یک مجتبی جباری آماده و سر حال در ترکیب تیم استقلال استفاده کنیم!؟
مگر در فصل 2013لیگ قهرمانان با 6 الی 7 پاس گل جباری به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و بعد از آن با بازی زیبای وی مقابل الشباب عربستان به مرحله یک شانزدهم راه پیدا نکردیم!؟
مگر در برابر بوریرام با گل شانسی خسرو و شوت استثنایی آندو و یک سانتر مجدد از روی خط کرنر توسط حنیف به گل نرسیدیم و به نیمه نهایی صعود کردیم!
آیا در این مرحله مقابل اف سی سئول از روی یک کرنر و یک حرکت انفرادی توسط محمد قاضی به گل نرسیدیم!؟آیا حالا که بازیهای لیگ قهرمانان برای استقلال تمام شده بازیکنی توانسته بود حداقل یک سوم پاس های گلی که جباری در دور مقدماتی و مرحله دوم لیگ قهرمانان به هم تیمی های خود داده بود،بدهد!؟
آقای فتح الله زاده جباری بازیکن بزرگیست که با وجود داشتن حاشیه های فروان از مربیان داخلی چون منصور پورحیدری،صمد مرفاوی،فیروز کریمی،پرویز مظلومی واز همه مهمتر امیر قلعه نویی و مربی خارجی بزرگی چون کروش نتوانستند بخاطر ویژگی های که دارد عذر وی را بخواهند و تیمشان را از داشتن نعمتی چون وی محروم سازند!
این مربیان با وجود آنکه می دانستند کار کردن با این بازیکن دردسرهای فراوانی دارد،اما به دلیل آنکه  سرنوشت و موفقیت تیمشان را در گروی داشتن بازیکنی چون جباری می دانستند و برای اینکه با استقلال و تیم ملی به موفقیت برسند و حداقل نیمکت مربیگری خود را بخصوص در استقلال از دست ندهند،حاضر شده بودند با وی کنار بیاییند!خود شما بیشتر جامها و عناوینی که با استقلال کسب کردید در یک دهه اخیر بوده و همه می دانیم در تمام موفقیتهای دهه گذشته استقلال جباری یک پای ثابت داشته و صد البته نقشی پررنگ و غیر قابل انکار!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 7 / 1392برچسب:مجتبی جباری,علی فتح الله زاده,استقلال,لیگ قهرمانان آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com